پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:25 - 1400/04/19

خبرمهم برای سوابق بیمه شدگان تامین اجتماعی/هرچه سریعتر اقدام کنید

در سه ماهه گذشته ۲۸۳ نفر عضو صندوق روستائیان و عشایر استان مرکزی سوابق بیمه خود را به تامین اجتماعی انتقال دادند

محمدصادق زهدی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مرکزی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: از عملیاتی شدن انتقال سوابق بیمه روستاییان و عشایر به سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

زهدی افزود: طی سه ماهه گذشته ۲۸۳ نفر که عضو بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مرکزی صندوق بودند سوابق خود را به سازمان تامین اجتماعی انتقال دادند.

او با اشاره به یک خبر خوش برای کشاورزان، روستائیان و عشایر اضافه کرد: به زودی خرید خدمت سربازی اجرایی خواهد شد و به سوابق بیمه آن‌ها اضافه خواهد شد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مرکزی بیان کرد: در سه ماهه اول امسال حدود ۱۰۰۰ نفر به عضویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مرکزی درآمدند.

او با بیان اینکه سال گذشته هم ۵ هزار و ۵۷ نفر از روستاییان و عشایر استان مرکزی به عضویت این صندوق در آمدند گفت: از زمان تاسیس این صندوق تا امروز ۶۳ هزار نفر عضو این صندوق شدند و از مزایای آن برخوردار هستند.

زهدی تصریح کرد: عضویت این تعداد در صندوق نشان از اهتمام دولت و افزایش آگاهی روستاییان و عشایر از مزایای این بیمه است.

او بیان کرد: مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مرکزی در سه ماهه اول امسال ۴۵۰ نفر بودندکه مجموع این آمار از ابتدای تاسیس صندوق به ۱۳ هزار خانوار می‌رسد که ماهیانه از صندوق مستمری دریافت می‌کنند.

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین